Vantaa, Suomi, 2011-06-29 09:04 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- 29. kesäkuuta 2011

RAMIRENTILLE OSASTO LEROY MERLININ MYYMÄLÖIHIN PUOLASSA

Ramirent on lanseerannut shop-in-shop -konseptin Puolassa maailmanlaajuisen kodinkunnostuksen ja puutarha-alan myymäläketju Leroy Merlinin kanssa. Ramirent vahvistaa asemaansa Puolan kuluttajamarkkinoilla avaamalla oman vuokrauspalveluosaston Leroy Merlinin myymälöissä Varsovassa, Poznańissa and Szczecinissa.

“Yhteistyössä Leroy Merlinin kanssa päätavoitteemme on laajentaa asiakaspohjaamme pienyrittäjiin ja kuluttajiin. Samalla laajennamme pienkoneiden tuotetarjontaa ja vahvistamme asemaa työkaluvuokrauksessa, mikä on vielä hyvin vaatimatonta Puolassa”, sanoo Ramirentin Europe Central-segmentin johtaja Tomasz Walawender. ”Olemme jo havainneet, että asiakkaat ovat todella kiinnostuneita vuokrauspalveluistamme. Luotamme kuluttajamarkkinoiden vahvaan potentiaaliin ja olemme innoissamme yhteistyöstä Leroy Merlinin kanssa.” Leroy Merlinillä on kattava 35 myymälän verkosto kaikkialla Puolassa, ja se on tunnettu brändi puolalaisten kuluttajien keskuudessa.

Leroy Merlin auttaa huoneistojen ja omatkotitalojen omistajia kodinkunnostusprojekteissa, ja täydentää nyt tarjontaansa Ramirentin vuokrauspalveluilla Puolassa. ”Haluamme uudella shop-in-shop -konseptilla tehdä asiakkaidemme elämän helpommaksi. Sen lisäksi, että he löytävät oikean DIY-ratkaisun (Do-It-Yourself) kattavasta tuotetarjonnastamme, he voivat nyt myös vuokrata työkaluja”, kertoo myymäläpäällikkö Marcin Wójtowicz. ”Ensimmäiset kokemukset ovat lupaavia - asiakkaamme ovat osoittaneet suurta kiinnostusta Ramirentin vuokraustarjontaan ja jo nyt on olemassa jonotuslista joillekin työkaluille.”

Ramirent on toiminut Puolan markkinoilla vuodesta 2000 alkaen. Yhtiöllä on 40 toimipistettäeri puolilla maata ja kolme shop-in-shop -myymälää. Ramirent on johtava rakennuskoneiden ja -laitteiden vuokrausyhtiö Puolassa.

Johtaja Tomasz Walawender, Ramirent Europe Central, puh: +48 607 219 258

Ramirent is a leading equipment rental group delivering Dynamic Rental Solutions™ that simplify business. We serve a broad range of customers, including construction and process industries, shipyards, the public sector and households. In 2010, Group net sales totalled EUR 531 million. The Group has some 3,000 employees at some 382 permanent outlets in thirteen countries. Ramirent is listed on the NASDAQ OMX Helsinki Ltd.

www.ramirent.com

Leroy Merlin, part of the Adeo group, is the fourth-largest DIY retailer in the world, the second largest in Europe and the largest in France. Leroy Merlin has more than 290 home improvement stores in 12 countries.