Victor International A/S - meddelelse nr. 8 - 1. halvår 2011

Nasdaq OMX Copenhagen A/S                                                          18. august 2011

Nikolaj Plads 6

1007 København K

Selskabsmeddelelse nr. 8 – 2011

Bestyrelsen har i dag godkendt delårsrapporten for perioden 1. januar – 30. juni 2011.

Resumé for 1. halvår 2011:

Driften af selskabets ejendomme er forløbet som forventet.

Selskabets resterende 11 lejligheder, beliggende dels i skisportsområdet La Tania i de Franske Alper og dels ved Cote d’Azur, og som oprindelig er købt med henblik på videresalg, er solgt i 2. kvartal 2011 med en netto salgssum på EUR 1.6 mio og med et mindre tab. Over årene har salget af samtlige lejligheder givet et tilfredsstillende resultat.

Byggeprojektet i Normandiet er fortsat i projekteringsfasen. Der forventes ingen indtægter fra projektet i indeværende år.

Resultat efter skat for halvåret på 397 tEUR er 227 tEUR bedre end sidste år. Resultatet er påvirket af indtægtsførsel af udskudt skat på 300 tEUR, som er en følge af en fortsat optimering og forenkling af selskabsstrukturen i Frankrig. Resultatet anses for tilfredsstillende.

For 2011 forventes et resultat, før værdireguleringer af ejendomme og før skat på ca. 75 tEUR over resultatet for 2010. Resultat efter skat forventes ca. 2,0 mio. EUR mindre end resultatet for 2010, som følge af at der i 2010 var indtægtsført en skatteregulering på 2,6 mio. EUR mod 0,3 mio. EUR i indeværende år.

(se vedhæftede)