Chr. Hansen Holding A/S - Finanskalender 2011/2012

Hørsholm, 2011-08-30 14:19 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Selskabsmeddelelse nr.15/2011

Chr. Hansen Holding A/S har vedtaget følgende plan for offentliggørelse af regnskabsmeddelelser samt dato for den ordinære generalforsamling i 2011/2012.

29. november                Generalforsamling

Emner og forslag, som aktionærer ønsker til behandling på den ordinære generalforsamling, sættes på dagsordenen, hvis anmodning herom er fremsat over for bestyrelsen senest mandag d. 17. oktober, kl. 16.00.

11. januar                     Delårsrapport (Q1 2011/2012)

19. april                       Delårsrapport (Q2 2011/2012)

4. juli                           Delårsrapport (Q3 2011/2012)

31. oktober                   Årsrapport 2011/2012

27. november                Generalforsamling

Emner og forslag, som aktionærer ønsker til behandling på den ordinære generalforsamling, sættes på dagsordenen, hvis anmodning herom er fremsat over for bestyrelsen senest mandag d. 15. oktober, kl. 16.00.

For yderligere information kontakt venligst:

Anders Mohr Christensen, Investor Relations

Tlf: +45 4574 7618

Om Chr. Hansen

Chr. Hansen er et globalt bioscience-selskab, der udvikler løsninger inden for naturlige ingredienser til fødevare-, ernærings, medicinal- og landbrugsindustrien. Alle løsninger er baseret på stærke forsknings- og udviklingskompetencer og betydelige investeringer i teknologi. Selskabet er markedsleder inden for alle sine divisioner: Cultures & Enzymes, Health & Nutrition og Natural Colors. Selskabet har mere end 2.300 dedikerede medarbejdere i over 30 lande. Yderligere oplysninger findes på www.chr-hansen.com.