Ilkka-Yhtymän osakkuusyhtiö mukaan sähköiseen rekrytointiin

Ilkka-Yhtymä Oyj      Sijoittajauutinen 4.10.2011, klo 15.00

ILKKA-YHTYMÄN OSAKKUUSYHTIÖ MUKAAN SÄHKÖISEEN REKRYTOINTIIN

Ilkka-Yhtymä Oyj:n osakkuusyhtiö Arena Partners Oy (37,82%) on ostanut Uranus Konsultointi Oy:n osakkeita. Lisäksi Arena Partners Oy on merkinnyt sille suunnatun osakeannin. Osakekauppojen ja suunnatun annin jälkeen Arena Partners Oy:n omistus Uranuksesta on 36,16 %.

Uranus toimii asiakkaidensa kumppanina sähköisessä rekrytoinnissa. Uranuksen kaksi liiketoiminta-aluetta ovat osaajien tavoittaminen (www.uranus.fi) ja rekrytointiprosessin hallinta (www.laura.fi). Uranus on myös maailman johtavan kansainvälisen sähköisen rekrytoinnin yhteistyöverkoston The Network Suomen jäsen (www.the-network.com) ja edustaa sen palveluja Suomessa.

Arena Partners -konserniin kuuluvat emoyhtiö Arena Partners Oy (www.arenapartners.fi) sekä mobiililiiketoimintaan keskittynyt tytäryhtiö (65%) Arena Interactive Oy, jonka tytäryhtiö (100%) on Steam Communications Oy. Uranuksen lisäksi Arena Partnersin osakkuusyhtiö (35%) on sähköiseen luokiteltuun ilmoitteluun keskittynyt Alma Mediapartners Oy (asunnot: Etuovi.com ja Vuokraovi.com, autot: Autotalli.com, kuluttajailmoitukset: Mikko.fi).

Arena Partners Oy:n omistavat suomalaiset mediayhtiöt: Keskisuomalainen Oyj (37,85%), Ilkka-Yhtymä Oyj (37,82%), Pohjois-Karjalan Kirjapaino Oyj (8,11%), Keski-Pohjanmaan Kirjapaino Oyj (8,11%) ja Länsi-Savo Oy (8,11%).

Uranus konsultointi Oy:n omistus: Hannu Solanne (58,41%), Arena Partners Oy (36,16%) ja henkilöstö (5,43%).

ILKKA-YHTYMÄ OYJ

Matti Korkiatupa