Indberetning i henhold til værdipapirhandelslovens § 29

Hellerup, 2011-10-21 13:18 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Følgende fire aktionærer i Dan-Ejendomme Holding as har besluttet at fusionere pr. 12. oktober 2011.

Pensionskassen for Bioanalytikere, som før fusionen besad 6,68% af aktiekapitalen, Pensionskassen for Ergoterapeuter og Fysioterapeuter, som før fusionen besad 8,08% af aktiekapitalen, Pensionskassen for Jordemødre, som før fusionen besad 0,92% af aktiekapitalen samt Pensionskassen for Kost- og Ernæringsfaglige, som før fusionen besad 3,17% af aktiekapitalen. Den fortsættende pensionskasse er Pensionskassen for Ergoterapeuter og Fysioterapeuter, og er tilknyttet PKA-samarbejdet. Den fusionerede pensionskasse ændrer navn til Pensionskassen for Sundhedsfaglige og besidder efter fusionen 169.649 stk. aktier, svarende til 18,85% af aktiekapitalen.

Pensionskassen for Bioanalytikere, Pensionskassen for Jordemødre samt Pensionskassen for Kost- og Ernæringsfaglige ejer herefter ikke længere aktier i Dan-Ejendomme Holding as.

Det er fortsat PKA A/S, der udøver alle rettigheder på vegne af pensionskasser tilknyttet PKA A/S.

Dan-Ejendomme Holding as

Henrik Dahl Jeppesen