Victor International A/S - delårsmeddelelse 3. kvartal 2011

Resumé for 1.-3. kvartal 2011

• Driften af selskabets ejendomme er forløbet som forventet.

• Selskabets resterende 11 lejligheder, beliggende dels i skisportsområdet La Tania i de Franske Alper og dels ved Cote d’Azur, og som oprindelig er købt med henblik på videresalg, blev solgt i 2. kvartal 2011 med en netto salgssum på EUR 1.6 mio og med et mindre tab. Over årene har salget af samtlige lejligheder givet et tilfredsstillende resultat.

• Byggeprojektet i Normandiet er fortsat i projekteringsfasen. Der forventes ingen væsentlige påvirkninger fra projektet på indeværende års resultat.

• Resultat efter skat for halvåret på 453 tEUR er 2.198 tEUR mindre end sidste år. Resultatet er påvirket af indtægtsførsel af udskudt skat på 300 tEUR hvor der i 2010 blev indtægtsført udskudt skat på 2.400 tEUR. Dette er en følge af en fortsat optimering og forenkling af selskabsstrukturen i Frankrig. Resultatet anses for tilfredsstillende.

• For 2011 forventes et resultat, før værdireguleringer af ejendomme og før skat lidt over resultatet for 2010. Resultat efter skat forventes ca. 2,0 mio. EUR mindre end resultatet for 2010, som følge af at der i 2010 var indtægtsført en skatteregulering på 2,6 mio. EUR mod 0,3 mio. EUR i indeværende år.

Kontaktpersoner:      Bestyrelsesformand Anders J. Hillerup, telefon 86394142

Direktør Preben Lerche, telefon 39181870