RAMIRENT YLEISURHEILUN EM-KILPAILUJEN YKSI PÄÄYHTEISTYÖKUMPPANEISTA

15.11.2011

Kansainvälistä näkyvyyttä Ramirentille

RAMIRENT YLEISURHEILUN EM-KILPAILUJEN YKSI PÄÄYHTEISTYÖKUMPPANEISTA

Ramirent Oyj ja Yleisurheilun Euroopan mestaruuskilpailut 2012 ovat solmineet sopimuksen, jonka mukaisesti Ramirentilla on yksinoikeus oman alansa palveluihin Helsingin vuoden 2012 EM-kilpailuissa.

Ramirent toimittaa Helsingin Olympiastadionilla 27.6.–1.7.2012 järjestettäviin kisoihin muun muassa telineitä, työmaatiloja, kontteja, aitoja, nostimia ja sähköä. Yhtiö on yhdeksäs EM-kilpailujen pääyhteistyökumppani. ”Ramirent on erinomainen kumppani EM-kilpailuille. Oman alansa eurooppalainen kärkiosaaja täydentää upeasti pääyhteistyökumppanien joukkoa”, sanoo EM-kilpailujen markkinointijohtaja Jari Töykkä.

Kansainvälinen tapahtuma takaa Ramirentille paljon myönteistä näkyvyyttä. Kisojen laajan televisioinnin ansiosta yhtiön kansainvälinen tunnettuus kasvaa.

Ramirent-konsernin viestintä- ja brändijohtaja Franciska Janzon kertoo, että päätös lähteä mukaan sponsoroimaan yleisurheilun EM-kilpailuja perustuu sekä konsernin sponsorointiperiaatteisiin että arvoihin, joita ovat avoimuus, edistyksellisyys ja sitoutuneisuus. ”Valitsemme yhteistyökohteeksi sellaisia tapahtumia, jotka tukevat brändimme arvoja ja meidän dynaamista tapaamme palvella asiakkaita. Kärkisuorituksien tavoittelemisen ilo on meillä yhteistä tämän tapahtuman kisailijoiden kanssa ”, Janzon korostaa.

Janzonin mukaan yleisurheilun EM-kilpailujen tukeminen on perusteltua myös, koska kaikki Ramirent-maat ovat edustettuina kisoissa. Konkreettisimmin yhteistyösopimuksen hyöty näkyy kisojen isäntämaassa Suomessa. ”Olemme mukana rakentamassa tapahtumaa, mikä antaa meille mahdollisuuden näyttää käytännössä monipuoliset ja dynaamiset vuokrausratkaisumme.", sanoo Ramirent Finland Oy:n markkinointijohtaja Kimmo Saaristo.

Lisätiedot:
Ramirent
Franciska Janzon, johtaja, konserniviestintä ja brändi, Ramirent Oyj, p. 0207502859
Kimmo Saaristo, markkinnointijohtaja, Ramirent Finland Oy, p. 020 750 3191

Yleisurheilun EM-kilpailut
markkinointijohtaja Jari Töykkä, p. 040 553 3996

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli 531 miljoonaa euroa. Konsernilla on 3.200 työntekijää 992 toimipaikassa 13 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

www.ramirent.com.