Meddelelse#104–Skousen A/S indgår 3-årig aftale med Mermaid A/S.

Glostrup, 2011-12-09 10:37 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Meddelelse#104–Skousen indgår 3-årig aftale med Mermaid A/S.

Aftalen indebærer, at Mermaid både skal levere hardware, software, service, overvågning og indholdsproduktionen til Skousen-kædens instore-tv.

Herudover skal Mermaid ligeledes producere indhold til Skousens nationale tv-reklamer, hvortil et nyt tv-univers skal udvikles.

Samarbejdet mellem Skousen og Mermaid er et af de første eksemler på et "crossover" mellem tv- og instore-tv mediet. Dette samarbejde forventes, at kunne åbne for nye tilsvarende aftaler hos nye potentielle og eksisterende kunder.

Aftalen træder i kraft d. 1. januar 2012.

Skousen-kæden med 50 års brancheerfaring, består af i alt 38 forretninger og er en af de største udbydere af hårde hvidevare i Danmark.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                           Certified Adviser

Henrik Johnsen                         Gert Mortensen

Mermaid A/S                            Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00                  Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk             E-mail: gm@schroderpartners.dk

Mermaid er Skandinaviens førende aktør indenfor digital signage, med kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vi har løsninger i mere end 30 lande. Vi tilbyder en bred vifte af produkter og ydelser til retail, transport, corporate sektoren og den offentlige sektor. Vores kunder inkluderer 7-eleven, A-apoteket, Arriva,  BoConcept, Burger King, Click, Coop, Citytrafik, DSB, EDC, Eurosko, HI-FI Klubben, Matas, Opto Gruppen, Profil Optik, Silvan, Stark, SuperBest, TDC, Telia, Top Toy, XL-Bygg og mange andre..