Meddelelse#108 - A-apoteket udvider og forlænger aftale med Mermaid

Glostrup, 2011-12-20 10:46 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Mermaid og A-apoteket har indgået ny aftale, og samtidig udvides samarbejdet til at omfatte 31 nye lokaliteter i Danmark, idet Pharma+ kæden kommer ind under A-apotekets InstoreTV løsning. Den samlede aftale vedrører således 169 apoteksudsalgssteder.

Mermaid skal installere Pharma+ i indeværende år. Herudover skal Mermaid fremover forestå levering af hardware, software, indhold, administrere sendefladen, support, onsite-service og er således total leverandør til A-apoteket’s InstoreTV.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                                Certified Adviser

Henrik Johnsen                              Gert Mortensen

Mermaid A/S                                  Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00                        Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk                   E-mail: gm@schroderpartners.dk

Mermaid er Skandinaviens førende aktør indenfor digital signage, med kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vi har løsninger i mere end 30 lande. Vi tilbyder en bred vifte af produkter og ydelser til retail, transport, corporate sektoren og den offentlige sektor. Vores kunder inkluderer 7-Eleven, A-apoteket, Arriva,  BoConcept, Burger King, Click, Coop, City-Trafik, DSB, EDC, Eurosko, HI-FI Klubben, Matas, Opto Gruppen, Profil Optik, Silvan, Stark, SuperBest, TDC, Telia, TOP-TOY, XL-Bygg og mange andre..