Ixonos käynnistää yhteistoimintaneuvottelut

Helsinki, Suomi, 2012-01-03 09:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Ixonos Oyj          Pörssitiedote          3.1.2012 klo 10:00

IXONOS KÄYNNISTÄÄ YHTEISTOIMINTANEUVOTTELUT

Ixonos käynnistää henkilöstöään koskevat yhteistoimintaneuvottelut tuotannollisista, taloudellisista sekä toiminnan uudelleenjärjestelyistä johtuen.

Ixonosin Nokia Oyj:lle toimittamien Symbian- ja MeeGo-tuotekehitys- ja ohjelmistokehityspalveluiden kysyntä on merkittävästi vähentynyt eikä kysynnän odoteta palaavan aikaisemmalle tasolle. Yhteistoimintaneuvotteluiden tavoitteena on sopeuttaa yhtiön kulurakennetta vastaamaan muuttuneeseen tilanteeseen yhtiön kilpailukyvyn turvaamiseksi.

Neuvotteluiden piiriin kuuluu koko Suomen henkilöstö, joka on joko konsernin tai sen tytäryhtiöiden palveluksessa, sekä ulkomaan toimipisteissä työskenteleviä henkilöitä, joilla on työsuhde Suomen yhtiöissä tai niiden ulkomaisissa sivuliikkeissä. Vaikutusten arvioidaan koskevan yhteensä enintään 150 henkilöä.

Ixonos jatkaa strategiansa mukaisesti asiakaskuntansa laajentamista vahvistamalla palvelu- ja ratkaisumyyntiä mobiiliteknologiatoimittajille, mobiililaite- ja viihde-elektroniikkavalmistajille sekä muille kotimaisille ja kansainvälisille asiakkaille.

IXONOS OYJ
Kari Happonen

Lisätietoja antaa:
Ixonos Oyj, Kari Happonen, toimitusjohtaja, puh. 0400 700 761, kari.happonen@ixonos.com

Jakelu: