MEDDELELSE#112–MERMAID OG INVITA INDGÅR 3-ÅRIGT SAMARBEJDE

Glostrup, 2012-01-10 23:11 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Med Mermaid som samarbejdspartner og totalleverandør er Invita Køkkener nu i stand til at implementere en digital kommunikationsplatform til køkkenkædens nye butikskoncept. Den nye kommunikationsplatform, som er til gavn for både kunder og butikspersonalet, vil differentiere Invita fra andre køkkenbutikker.

Når man i fremtiden træder ind i en af Invita’s 22 butikker landet over, vil man blive mødt af et helt nyt visuelt butikslandskab. Et netværk bestående af digitale informationsskærme og touch-skærme skal således fungere som en vigtig bestanddel af Invita’s nye butikskoncept.

I de næste 3 år skal Mermaid derfor digitalisere Invita’s butiksmiljø, så det bliver lettere at informere og guide kunderne i forhold til salgskampagner, tilbud, general information og andre butikstiltag med hjælp fra digitale info-skærme. Touch-skærme vil samtidig gøre det nemmere for både kunder og butikspersonalet at navigere rundt i Invita’s brede produktportefølje.

Allerede nu påbegyndes implementeringen af instore-tv i alle Invita forretninger, hvor Mermaid leverer alle skærme og den bagvedliggende hardware og software. Desuden skal Mermaid producere al indhold til informationsskærmene.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                                Certified Adviser

Henrik Johnsen                              Gert Mortensen

Mermaid A/S                                Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00                  Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk              E-mail: gm@schroderpartners.dk

Mermaid er Skandinaviens førende aktør indenfor digital signage, med kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vi har løsninger i mere end 30 lande. Vi tilbyder en bred vifte af produkter og ydelser til retail, transport, corporate sektoren og den offentlige sektor. Vores kunder inkluderer 7-Eleven, A-apoteket, Arriva,  BoConcept, Burger King, lick, Coop, City-Trafik, DSB, EDC, Eurosko, HI-FI Klubben, Matas, Opto Gruppen, Profil Optik, Silvan, Stark, SuperBest, TDC, Telia, TOP-TOY, XL-Bygg og mange andre.