Meddelelse fra Financière Star 1 S.A. og Novo A/S

Hørsholm, 2012-01-11 08:30 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Selskabsmeddelelse nr.02/2012

Chr. Hansen Holding A/S har dags dato modtaget vedlagte meddelelse fra Financière Star 1 S.A. og Novo A/S. I det tilfælde der måtte være spørgsmål til meddelelsen, henvises til Financière Star 1 S.A. og Novo A/S.

For yderligere information kontakt venligst:

Ole Andersen, Bestyrelsesformand

Tlf: +45 4574 7474

Om Chr. Hansen

Chr. Hansen er en global bioscience-virksomhed, som udvikler naturlige ingredienser til fødevare- og kosttilskudsbranchen, den farmaceutiske industri og landbrugssektoren. Vores produkter omfatter kulturer, enzymer, probiotika og naturlige farver, og alle løsninger er baseret på stærke forsknings- og udviklingskompetencer kombineret med betydelige investeringer i teknologi. Omsætningen i regnskabsåret 2010/11 var EUR 636 mio. Virksomheden er markedsførende inden for alle sine divisioner – Cultures & Enzymes, Health & Nutrition og Natural Colors – og har mere end 2.300 engagerede medarbejdere i over 30 lande. Chr. Hansen blev grundlagt i 1874 og er børsnoteret på NASDAQ OMX Copenhagen. Få yderligere oplysninger på www.chr-hansen.com.