Meddelelse#116-Mermaid og SAS-Flybussen indgår samarbejde i Norge

Glostrup, 2012-01-19 12:35 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Mermaid vil fra første kvartal i 2012 implementere nyt hardware og software til SAS Flybussen’s digitale skærmløsning, som findes i de busser, der pendler mellem Oslo lufthavn og Oslo bycentrum. Aftalen med SAS Flybussen er Mermaid’s første bus-case på det norske marked.

Mermaids digitale skærmløsninger har etableret sig markant i den danske transport sektor, hvor nogle af markeds mest prominente virksomheder i 2011 indgik aftaler med Mermaid: Arriva, Citytraffik, Nettbus og Midttrafik.

Aftalen med SAS-Flybussen er en manifestation af Mermaids høje fokus på netop denne sektor, hvor virksomheden har en klar ambition om at få samme centrale position i Norge og Sverige som i Danmark.

Aftalen med luftfartselskabet gælder fra den 1. februar 2012, og omhandler alle busser som SAS Flybussen anvender mellem Oslo Lufthavn og Oslo bycentrum. I alt er der tale om 28 skærme, som SAS Flybussen ønsker at bruge til at formidle nyheder, reklamer og generelle informationer. Hertil leverer Mermaid den bagvedliggende hardware og software. Mermaid er yderligere ansvarlig for drift- og systemovervågning.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                      Certified Adviser

Henrik Johnsen                   Gert Mortensen

Mermaid A/S                       Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00            Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk      E-mail: gm@schroderpartners.dk

Mermaid er Skandinaviens førende aktør indenfor digital signage, med kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vi har løsninger i mere end 30 lande. Vi tilbyder en bred vifte af produkter og ydelser til retail, transport, corporate sektoren og den offentlige sektor. Vores kunder inkluderer 7-Eleven, A-apoteket, Arriva,  BoConcept, Burger King, Click, Coop, City-Trafik, DSB, EDC, Eurosko, HI-FI Klubben, Matas, Opto Gruppen, Profil Optik, Silvan, Stark, SuperBest, TDC, Telia, TOP-TOY, XL-Bygg og mange andre.