Offentliggørelse af dato for påtænkt afholdelse af den ordinære generalforsamling samt dato for den seneste fremsættelse af krav om optagelse af et bestemt emne på dagsordenen.

Nasdaq OMX Copenhagen A/S                                                      Meddelelse nr.           3 /2012

Nikolaj Plads 6                                                                                    Fondskode   DK 0010283597

1067 København K                                                                            CVR  nummer        15313714

Den 29. februar 2012

Under henvisning til selskabslovens §90, stk. 3 bekendtgøres det herved, at Andersen & Martini A/S påtænker at afholde ordinær generalforsamling torsdag, den 26. april 2012, hvilket tillige er meddelt markedet ved selskabets offentliggørelse af finanskalender ved selskabsmeddelelse nr. 11/2011 af 16. december 2011.

Seneste fremsættelse af krav om optagelse af et bestemt emne på dagsordenen for aktionærerne er 6 uger før generalforsamlingen eller senest ugedagen efter offentliggørelse af årsrapporten.

Andersen & Martini A/S

Peter Hansen