Victor International A/S - årsregnskabsmeddelelse 2011

Fondsbørsmeddelelse nr. 1 - 2012

Årsregnskabsmeddelelse

Bestyrelsen har i dag godkendt årsrapporten for perioden 1. januar – 31. december 2011.

Resumé

Driften af selskabets ejendomme er forløbet som forventet.

Koncernen har i året realiseret et resultat før skat på 572 t.eur. Dette er ca. 130 t.eur bedre end 2010, hvilket skyldes salg af lejligheder/projekter, samt at afholdte omkostninger i forbindelse med ændring af selskabsstrukturen i Frankrig har været mindre. Der er ved afslutningen af året foretaget en værdiregulering på -13 t.eur af investeringsejendommene.

Efter skat er resultatet 616 t.eur, hvilket er 1.994 t.eur mindre end i 2010. Det mindre resultat skyldes primært, at der i 2010 var en tilbageregulering af skat mv. på netto 2.168 t.eur. I 2011 udgør tilbageregulering af skat i alt netto 44 t.eur.

Med baggrund i ovennævnte anses resultatet for tilfredsstillende.

For 2011 forventes et resultat - før værdireguleringer af ejendomme og før skat – som er bedre end resultatet for 2011.

Selskabets årsrapport for 2011 er vedhæftet denne meddelelse.

København, den 6. marts 2012

Victor International A/S

Anders J Hillerup       Bestyrelsesformand                                                   Preben Lerche     Direktør

Kontaktpersoner:      Bestyrelsesformand Anders J. Hillerup, telefon 86394142            Direktør Preben Lerche, telefon 39181870