Affitech A/S meddeler handel foretaget af primær insider

meddelelse nr. 4 2012

København og Oslo, 30. marts 2012, 2012-03-30 14:06 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Affitech A/S (NASDAQ OMX: AFFI) annoncerer, at Teknoinvest AS har solgt 1.669.000 aktier i Affitech A/S til en samlet værdi på 333.800 kr. Efter dette salg har Teknoinvest AS ingen aktier i Affitech. Direktør for Teknoinvest AS, Steven Morrell, er bestyrelsesmedlem i Affitech A/S.

Eiken Invest 2000 AS, et fuldt ejet datterselskab af Teknoinvest AS, har solgt 234.484 aktier i Affitech AS til en samlet værdi på 46.896,80. Efter dette salg har Eiken Invest 2000 AS ingen aktier i Affitech A/S.

Om Affitech

Affitech A/S er en børsnoteret (NASDAQ OMX Copenhagen) biotekvirksomhed med hovedsæde i København, Danmark og forsknings- og udviklingsfaciliteter i Oslo, Norge. Affitech A/S udvikler 100 % humane antistoflægemidler baseret på række patenterede antistofteknologier. Affitech A/S’ lægemiddel­kandidater retter sig bl.a. mod kræft og betændelses­tilstande. Affitech A/S’ antistoflægemidler mod molekyler på celleoverfladen bliver udviklet på basis af Selskabets proprietære teknologi­platform CBAS™ (Cell Based Antibody Selection). Adskillige af de lægemiddelkandidater, Selskabet har rettighederne til, er udviklet ved hjælp af CBAS™ teknologien. Yderligere information fås på www.affitech.com.

For yderligere information kontakt venligst:

Randi Krogsgaard, Director IR & Communications

Tlf. +45 2320 100, e-mail ir@affitech.com