Børsmeddelelse nr. 10/2012 – Delårsrapport 1. januar – 31. marts 2012

Bestyrelsen har d.d. behandlet og godkendt delårsrapporten for 1. januar – 31. marts 2012, hvorfra følgende kan fremhæves:

• Periodens nettoresultat blev tDKK -998 (DKK -2,91 pr. aktie) mod tDKK 510 (DKK 0,75 pr. aktie) i 1. kvartal 2011.

• Egenkapitalen udgjorde d. 31. marts 2012 DKK 25,1m mod DKK 56,6m ultimo 1. kvartal 2011 (indre værdi DKK 73,3 mod DKK 83,43 ultimo 1. kvartal 2011).

• Selskabet har i kvartalet  ikke erhvervet egne aktier og beholdningen af egne aktier er derfor uændret og udgjorde d. 31. marts 2012 454.520 stk., svarende til 57% af aktiekapitalen.

• Bestyrelsen arbejder stadig på en mulig fusion med DanDrit Biotech A/S jf. Børsmeddelelse nr. 8/2012 og bestyrelsen forventer fortsat, at forhandlingerne omkring en fusion kan forventes afsluttet ultimo april 2012 med de forudsætninger der indgår heri.

• Selskabets forventninger til 2012 er fortsat et negativt resultat i niveauet DKK 1-2m. Størrelsen af underskuddet afhænger af bestyrelsens forhandlinger omkring en mulig fusion med DanDrit Biotech A/S og derigennem tilføjelsen af en ny aktivitet. Såfremt selskabet tilføres ny aktivitet, vil bestyrelsen fremkomme med nye resultatforventninger, der dog fortsat forventes at være et negativt resultat.

Delårsrapporten fremsendes vedlagt. Denne meddelelse indeholder i alt 5 sider inklusive denne side. Eventuelle spørgsmål til meddelelsen kan rettes til selskabets direktør Daniel Reece på telefon 77 88 60 44.