Årlig oversikt over informasjon fra IDEX

Utstedere av børsnoterte omsettelige verdipapirer er iht. verdipapirhandelsloven pålagt å utarbeide en årlig oversikt over informasjon som er gjort tilgjengelig for allmennheten.

Vedlagt i pdf fil er en årlig oversikt for IDEX ASA for perioden 1. januar 2011 til 24. april 2012. Meldingene er tilgjengelig på www.newsweb.no

25. april 2012
IDEX ASA

www.idex.no

Om IDEX ASA
IDEX ASA er et norsk allmennaksjeselskap som arbeider med fingeravtrykkteknologi. Selskapets visjon er å sikre brukerne en trygg, sikker og brukervennlig anvendelse av personlig ID. IDEX har utviklet den prisbelønte SmartFinger Film teknologiplattformen som omfatter et patentert bildeprinsipp, målemetode og brikkedesign for behandling av fingeravtrykk. SmartFinger-teknologien er tilgjengelig for kunder gjennom lisensieringsprogram eller som SmartFinger Film sensorenheter som kan bygges inn i kundens produkt. Ytterligere informasjon på engelsk finnes på www.idex.no eller ved å kontakte IDEX på mailbox@idex.no.

--o--

Arlig oversikt over informasjon fra IDEX