Turvatiimi Oyj:n toimitusjohtajaksi Juha Murtopuro

Turvatiimi Oyj                         Pörssitiedote 25.6.2012 klo 17:00

Turvatiimi Oyj:n hallitus ja Pekka Lindeman ovat sopineet, että Pekka Lindemanin toimitusjohtajuus yhtiössä päättyy. Yhtiön hallitus on nimittänyt yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi KTM Juha Murtopuron 25.6.2012 alkaen.

Ennen nimitystään Turvatiimin toimitusjohtajaksi Juha Murtopuro (s. 1972) on toiminut mm. toimitusjohtajana Caternet Finland Oy:ssä (2011 – 2012), toimitusjohtajana Valimo Wireless Oy:ssä (2008 – 2010), toimitusjohtajana ja hallituksen jäsenenä Wayfinder Systems Oy:ssä ja markkinointijohtajana (Chief Marketing Officer) Wayfinder Systems Abp:ssa (2007 – 2008), toimitusjohtajana Navicore Oy:ssä (2005 – 2006) sekä myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä Nokia -konsernissa (2000 – 2005).

”Pekka Lindemanin johdolla Turvatiimi saavutti keskeisimpiä strategisia tavoitteitaan, joita olivat 2010 hankitun Otso Palvelut Oy -konsernin integroiminen Turvatiimiin sekä kiinteiden kustannusten, operatiivisen tehokkuuden ja asiakaspalvelutason merkittävä parantaminen.

Jatkuvassa haasteellisessa ja erittäin hintakilpaillussa markkinatilanteessa Turvatiimi tulee kasvu- ja kannattavuustavoitteidensa saavuttamiseksi entistä vahvemmin integroimaan teknisiä ratkaisuja osaksi yhtiön palvelutarjontaa. Juha Murtopuron laaja-alainen kokemus kasvuyritysten johtamisesta sekä teknologian hyödyntämisestä liiketoiminnassa tulevat auttamaan yhtiötä saavuttamaan nämä tavoitteet.” sanoo hallituksen puheenjohtaja Ben Wrede.

Turvatiimi Oyj

Lisätietoja:
Hallituksen puheenjohtaja Ben Wrede, puh. 09 6122 340, mailto:
ben.wrede@atine.fi
Toimitusjohtaja Juha Murtopuro, puh. 040-414 1007

Turvatiimi Oyj on johtava kotimainen turvallisuusalan ammattilainen. Turvatiimin liikevaihto vuonna 2011 oli noin 39,4 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 1 100 henkilöä.