Forestlight Entertainment offentliggör tilläggsprospekt

Forestlight Entertainment AB (publ) (”Forestlight Entertainment” eller ”Bolaget”) offentliggör idag tillägg till prospektet avseende Bolagets pågående företrädesemission. Tilläggsprospektet föranleds av att Forestlight Entertainment den 27 juni 2012 har offentliggjort pressmeddelandet ”Kompletterande information till pressmeddelandet avseende ingångna avsiktsförklaringar för Star Media och Mis Label”.

Tilläggsprospektet finns tillgängligt på Forestlight Entertainments hemsida www.forestlight.se samt på Mangold Fondkommissions hemsida www.mangold.se.

Finansiell rådgivare
Mangold Fondkommission är finansiell rådgivare till Forestlight Entertainment i samband med företrädesemissionen.

Frågor med anledning av ovanstående besvaras av:
VD Peter Levin
Tel. +46 (0) 8 660 43 30
E-post: peter.levin@forestlight.se
Hemsida: www.forestlight.se

Detta pressmeddelande får inte, vare sig direkt eller indirekt, offentliggöras, publiceras eller distribueras i eller till USA, Australien, Japan, Nya Zeeland, Hong Kong, Sydafrika eller Kanada eller annat land där sådan åtgärd helt eller delvis är föremål för legala restriktioner. Detta pressmeddelande utgör inte ett erbjudande att förvärva, teckna eller på annat sätt handla med värdepapper i Forestlight. Entertainment. Den förestående företrädesemissionen riktar sig inte till sådana personer vars deltagande förutsätter ytterligare prospekt, registrerings- eller andra åtgärder utöver de som följer av svensk rätt. Inga värdepapper i Forestlight Entertainment kommer att registreras enligt United States Securities Act från 1933, och inte heller enligt någon motsvarande lag i någon delstat i USA, eller tillämplig lag i annat land. Detta dokument har inte blivit godkänt av någon myndighet. Detta dokument är inte ett prospekt och investerare bör inte teckna eller köpa värdepapper refererade till i detta dokument med undantag för på grundval av sådan information intagen i det prospekt vartill detta pressmeddelande refererar till. Efter godkännande från Finansinspektionen kommer prospektet att bl.a. publiceras på Bolagets hemsida.