Ixonosin yhteistoimintaneuvottelut päättyneet

Helsinki, Suomi, 2012-08-29 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ixonos Oyj                             Pörssitiedote                             29.8.2012 klo 9:00

IXONOSIN YHTEISTOIMINTANEUVOTTELUT PÄÄTTYNEET

Ixonos Oyj on saanut päätökseen 25.7.2012 käynnistetyt Suomen henkilöstöään koskevat yhteistoimintaneuvottelut.

Osana strategian kohdentamista Ixonos käynnisti Connected Devices –palvelualueen Suomen henkilöstöään koskevat yhteistoimintaneuvottelut tuotannollisilla, taloudellisilla sekä toiminnan uudelleenjärjestelyistä johtuvilla syillä. Yhteistoimintaneuvotteluiden tavoitteena oli sopeuttaa yhtiön kulurakennetta vastaamaan muuttuneeseen tilanteeseen yhtiön kilpailukyvyn turvaamiseksi.

Neuvottelujen tuloksena Ixonos Oyj:n ja sen kotimaisen tytäryhtiön henkilöstöstä irtisanotaan tai lomautetaan enintään 60 henkilöä vuoden 2012 loppuun mennessä.

Yhteistoimintaneuvottelujen piiriin kuului Connected Devices -palvelualueen koko Suomen henkilöstö. Vaikutusten arvioitiin koskevan yhteensä enintään 120 henkilöä. Yhtiö tiedotti neuvotteluiden aloittamisesta pörssitiedotteella 25.7.2012.

IXONOS OYJ
Kari Happonen

Lisätietoja antaa:
Ixonos Oyj, Kari Happonen, toimitusjohtaja, puh. 0400 700 761, kari.happonen@ixonos.com

Jakelu:

Ixonos_porssitiedote_20120829.pdf