VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

SAV-Rahoitus Oyj:n varsinainen yhtiökokous on päättänyt kokouksessaan 26.9.2012 vahvistaa yhtiön tilinpäätöksen tilikaudelta 1.7.2011 – 30.6.2012. Samalla hyväksyttiin hallituksen esitys voitonjaosta. Päätöksen mukaan tilikauden tappio kirjataan voittovarojen tilille eikä osinkoa makseta.

Yhtiökokous myönsi vastuuvapauden hallitukselle ja toimitusjohtajalle.

Hallituksen päätettiin valita viisi jäsentä. Hallitukseen valittiin seuraavan yhtiökokouksen päättymiseen saakka vanhoina hallituksen jäseninä Markku E. Rentto, Antti Lehtonen, Jarmo Ellonen sekä uusina hallituksen jäseninä Pekka Väisänen ja Harri Kalliokoski.  Hallituksen puheenjohtajalle päätettiin maksaa palkkiona 2000 €/kk ja hallituksen jäsenelle 1000 €/kk.

Tilitarkastajaksi valittiin tilintarkastusyhteisö KPMG Oy Ab vastuullisena tarkastajana KHT Pauli Salminen. Tilintarkastajalle maksetaan palkkio esitetyn laskun mukaan.

Yhtiökokous jatkoi hallitukselle edellisessä yhtiökokouksessa antamaansa valtuutusta päättämään yhtiön osakemäärän korottamisesta uusannilla yhdessä tai useammassa erässä siten, että uusmerkinnöissä oikeutetaan merkitsemään enintään 2.000.000 uutta yhtiön osaketta. Valtuutus oikeuttaa hallituksen toteuttamaan osakeannin suunnattuna ja päättämään kaikista osakkeen antamiseen liittyvistä ehdoista. Valtuutus on voimassa 26.9.2013.

Harri Kalliokoski

toimitusjohtaja,