Børsmeddelelse nr. 24/2012 – Indre værdi pr. 30. september 2012

DKTI A/S overgik med virkning fra d. 13. oktober 2011 til at offentliggøre indre værdi på månedsbasis.

Selskabets egenkapital udgjorde d. 30. september 2012 DKK 1,0m, svarende til en indre værdi på DKK 4,93 pr. aktie.

DKTI A/S har som bekendt arbejdet på en fusion /sammenlægning med DanDrit Biotech A/S gennem længere tid. Grundet usikkerhed omkring DanDrit Biotech A/S' finansielle stilling, er den regnskabsmæssige værdi af tilgodehavendet hos DanDrit Biotech A/S, kr 11,4 mio,  i september 2012 nedskrevet til en værdi på 0, mens kravet fortsat opretholdes.

Bestyrelsen arbejder fortsat hårdt på at gennemføre en aktieombytning med DanDrit Biotech A/S’ aktionærer, hvilket fremgår af tidligere offentliggjorte børsmeddelelser. Endvidere arbejder bestyrelen og selskabets rådgivere på frasalg af egne aktier til at sikre likviditet i selskabet samt den fremadrettede finansiering af projektet i DanDrit Biotech A/S.

Beholdningen af egne aktier udgjorde d. 30. september 2012 uændret 604.418 stk., svarende til 75,78% af aktiekapitalen.

DKTI A/S

Daniel Reece