Børsmeddelelse nr. 30/2012 – Opdatering på fusion med DanDrit Biotech A/S

I forlængelse af selskabsmeddelelse nr. 11/2012 af den 26. april 2012 og nr. 21/2012 af den 20. august 2012, kan selskabets bestyrelse oplyse, at aktionærer, der besidder over 80 % af DanDrit Biotech A/S' nominelle aktiekapital har accepteret at ombytte deres aktier i DanDrit Biotech A/S til aktier i DKTI A/S på følgende hovedvilkår:

1. Ombytningsforholdet er fastsat til 0,919761 for hver DKTI A/S aktie á DKK 10 pr. DanDrit Biotech A/S aktie á DKK 1 efter gensidige forhandlinger mellem selskabernes ledelser.
  2. De nye aktier i DKTI A/S er underlagt en 12 måneder lang lock-up periode (visse aktionærers besiddelse af aktier, der tilsammen udgør nominelt DKK 710,000 nyudstedte aktier i DKTI A/S er dog undtaget herfra).

DanDrit Biotech A/S aktionærernes ombytning af deres DanDrit Biotech A/S aktier til aktier i DKTI A/S er fortsat betinget af:

1. Finanstilsynets og NASDAQ OMX Copenhagen A/S' godkendelse af det endelige prospekt samt optagelsen til handel af de nye aktier i DKTI A/S.
  2. DKTI A/S' tilfredsstillende gennemgang af due diligence undersøgelse af DanDrit Biotech A/S, samt DanDrit Biotech A/S' tilfredsstillende gennemgang af due diligence undersøgelse af DKTI A/S.
  3. Begge selskabers opfyldelse af deres respektive forpligtelser i henhold til ombytningsaftalen, herunder de afgivne garantier.

Udarbejdelsen af prospektet samt forhandlingerne med NASDAQ OMX Copenhagen A/S vedrørende optagelse til handel af de nye aktier i DKTI A/S skrider fremad, men det forventede tidspunkt for de endelige godkendelser er endnu uvist.

DKTI A/S' bestyrelse vil umiddelbart efter opfyldelsen af ovennævnte betingelser udnytte vedtægternes bemyndigelse til at gennemføre kapitalforhøjelsen ved indskud af aktierne i DanDrit Biotech A/S i selskabet.

Eventuelle spørgsmål til meddelelsen kan rettes til selskabets direktør Eric Leire på telefon 27 58 24 57.

English Translation:

Stock exchange announcement no 30/2012 - Update on Merger with Dandrit Biotech A / S

Following the company announcement No. 11/2012 of 26 April 2012 and No 21/2012 of 20 August 2012, the Board of Directors announce that shareholders holding more than 80% of Dandrit Biotech A/S's nominal share capital have agreed to exchange their shares in Dandrit Biotech A/S shares in DKTI A/S on the following main conditions:

i) The exchange ratio is fixed at 0.919761 for each DKTI A/S shares of DKK 10 each. Dandrit Biotech A/S share of DKK 1 after mutual negotiations between the companies' managements.

ii) The new shares in DKTI A/S is subject to a 12-month lock-up period (certain shareholders holding shares that make up the nominal value of DKK 710.000 new shares in DKTI A/S is the exception here).

Dandrit Biotech A/S shareholders exchange of Dandrit Biotech A/S shares for shares in DKTI A/S remains subject to:

i) Financial Supervisory Authority and NASDAQ OMX Copenhagen A/S's approval of the final prospectus and admission to trading of the new shares in DKTI A/S.

ii) DKTIs satisfactory review of due diligence investigation of Dandrit and DanDrits satisfactory review of due diligence investigation of DKTI.

iii) Both companies' fulfilment of their respective obligations under the swap agreement, including the guarantees.

The preparation of the prospectus and negotiations with NASDAQ OMX Copenhagen A/S concerning the admission to trading of the new shares in DKTI A/S is progressing, but the estimated time of the final approvals are still uncertain.

DKTI A/S 'Board will immediately after fulfilment of the above conditions use their authority under the Articles of Association to implement the capital increase by contribution of shares in Dandrit Biotech A/S in the company.

Any questions on the statement should be directed to the company's CEO Eric Leire on telephone 27 58 24 57.

With best regards

Supervisory Board