MEDDELELSE#131- MERMAID INDGÅR SAMARBEJDSAFTALE MED MIDTTRAFIK VEDR. GRATIS INTERNET I 37 BUSSER.

Glostrup, 2012-11-15 11:50 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Midttrafik har valgt at tilbyde gratis internet til deres passagerer i 37 busser fordelt over Midtjylland, og Mermaid er blevet valgt som leverandør til opgaven.

Løsningen gør det muligt for Midttrafik’s passagerer at koble sig gratis på internettet via bærbare PCere eller Smartphones, og derved udnytte rejsetiden optimalt.

Aftalen indeholder levering af hardware, software, installation, support og overvågning.

Internetløsningen er et spin-off af Mermaid’s modulopbygget IBI-løsning (Integrated Bus Information system), der i dag er installeret i op mod 450 busser i Danmark, og der er dermed tilført et nyt produkt til Transport-segmentet med et godt salgspotentiale.

Installationen påbegyndes primo januar 2013.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                                                              Certified Adviser

Henrik Johnsen                                                           Gert Mortensen

Mermaid A/S                                                                Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00                                                   Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk                                              E-mail: gm@schroderpartners.dk

Mermaid er Skandinaviens førende aktør indenfor digital signage, med kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vi har løsninger i mere end 30 lande. Vi tilbyder en bred vifte af produkter og ydelser til retail, transport, corporate sektoren og den offentlige sektor. Vores kunder inkluderer 7-eleven, A-apoteket, BoConcept, Burger King, Click, Coop, DSB, EDC, Eurosko, HI-FI Klubben, Matas, Opto Gruppen, Profil Optik, Silvan, Stark, SuperBest, TDC, Telia, Top Toy og XL-Bygg.

Meddelelse#131-Mermaid Danmark indgår aftale med Midttrafik.pdf