MEDDELELSE#132-MERMAID NORGE INDGÅR ENDELIG AFTALE MED FLYTOGET

Glostrup, 2012-11-22 10:37 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Som meddelt i Meddelelse#128 var Mermaid Norge AS blevet indstillet som leverandør til Flytoget vedr. informationsskærme og netværksinfrastruktur til deres DDS-løsning (Dynamisk Digitale Skilte) i 16 togsæt. Da der ikke har været klager over udbuddet, har Flytoget og Mermaid Norge nu indgået endelig aftale.

Installationen påbegyndes i 1. kvartal og forventes afsluttet primo 2. kvartal 2013. Med denne aftale vil Mermaid Norge mere end fordoble omsætningen i 2013 i forhold til den forventede omsætning i 2012.

Med kunder som DSB, Arriva, Movia, Midttrafik, NT, Nettbuss, Nobina, Citytrafik, Flybusserne Norge, Fjordline, Colorline og nu også Flytoget, er Mermaid’s ledende skandinaviske position som leverandør til Transportsegmentet cementeret.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                                                            Certified Adviser

Henrik Johnsen                                                          Gert Mortensen

Mermaid A/S                                                              Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00                                                    Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk                                               E-mail: gm@schroderpartners.dk

Mermaid er Skandinaviens førende aktør indenfor digital signage, med kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vi har løsninger i mere end 30 lande. Vi tilbyder en bred vifte af produkter og ydelser til retail, transport, corporate sektoren og den offentlige sektor. Vores kunder inkluderer 7-Eleven, A-apoteket, Arriva, BoConcept, Burger King, Click, Coop, City-Trafik, DSB, EDC, Eurosko, HI-FI Klubben, Matas, Opto Gruppen, Profil Optik, Silvan, Stark, SuperBest, TDC, Telia, TOP-TOY, XL-Bygg og mange andre.

Meddelelse#132-Mermaid indgår endelig aftale med Flytoget.pdf