MEDDELELSE#135-MERMAID INDGÅR AFTALE MED INTERSPORT DANMARK

Glostrup, 2013-01-14 12:52 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Mermaid har indgået årets første større aftale med en af Danmarks førende sportstøjskæder, Intersport. Aftalen løber i 3 år og indbefatter installation, hardware, software, indholdsproduktion og diverse services.

Intersport har ønsket at skabe en mere differentieret butiksoplevelse og den nye DDS- platform er derfor en vigtig del af serviceoplevelsen der således kan inspirere og informere kunderne ved hjælp af en dynamisk og målrettet digital butikskommunikation.

Intersport er verdens største kæde af sportsbutikker, og har 80 butikker i Danmark med en samlet omsætning på godt 1 mia. kr.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                                                              Certified Adviser

Henrik Johnsen                                                           Gert Mortensen

Mermaid A/S                                                                Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00                                                   Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk                                              E-mail: gm@schroderpartners.dk

Mermaid er Skandinaviens førende aktør indenfor digital signage, med kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vi har løsninger i mere end 30 lande. Vi tilbyder en bred vifte af produkter og ydelser til retail, transport, corporate sektoren og den offentlige sektor. Vores kunder inkluderer 7-Eleven, A-apoteket, Arriva, BoConcept, Burger King, Click, Coop, City-Trafik, DSB, EDC, Eurosko, HI-FI Klubben, Matas, Opto Gruppen, Profil Optik, Silvan, Stark, SuperBest, TDC, Telia, TOP-TOY, XL-Bygg og mange andre.

Selskabsmeddelelse#135-MERMAID INDGÅR AFTALE MED INTERSPORT DANMARK.pdf