IXONOS OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

Helsinki, Suomi, 2013-01-16 07:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Ixonos Oyj          Pörssitiedote          16.01.2013 klo 08:00

Ixonos Oyj:n osakkeenomistajat päättivät eilen 15.1.2013 pidetyssä ylimääräisessä yhtiökokouksessa hallituksen esityksen mukaisesti valtuuttaa hallituksen päättämään maksullisesta osakeannista sekä optio-oikeuksien ja muiden osakeyhtiölain 10 luvun 1 §:ssä tarkoitettujen osakkeisiin oikeuttavien erityisten oikeuksien antamisesta sekä yhtiön hallussa olevien omien osakkeiden luovuttamisesta yhdessä tai useammassa erässä seuraavin ehdoin:

Valtuutuksen nojalla annettavien uusien osakkeiden tai valtuutuksen nojalla luovutettavien yhtiön hallussa olevien omien osakkeiden määrä voi olla yhteensä enintään 40 000 000 osaketta, mikä vastaa noin 265 prosenttia yhtiön kaikista osakkeista varsinaisen yhtiökokouksen kutsuhetkellä.

Valtuutusta voidaan käyttää yrityskauppojen tai muiden yhtiön liiketoimintaan kuuluvien investointien rahoittamiseksi sekä yhtiön taseen ja rahoitusaseman vahvistamiseen tai muihin hallituksen päättämiin tarkoituksiin, ei kuitenkaan henkilöstön sitouttamis- ja kannustinoptiojärjestelmien toteuttamiseen.

Hallitukselle annetaan oikeus päättää em. valtuutuksen rajoissa kaikista osakeannin ja osakkeisiin oikeuttavien erityisten oikeuksien ja osakeluovutusten ehdoista.

Hallitus oikeutetaan päättämään merkintähinnan merkitsemisestä joko osakepääoman korotukseksi tai kokonaan tai osittain sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Osakeanti ja osakkeisiin oikeuttavien erityisten oikeuksien antaminen ja osakkeiden luovuttaminen voi tapahtua myös suunnatusti osakkeenomistajan etuoikeudesta poiketen, jos tähän on osakeyhtiölain mukainen yhtiön kannalta painava taloudellinen syy.

Helsingissä 16. tammikuuta 2013

IXONOS OYJ

Lisätietoja antaa:

Ixonos Oyj, Timo Leinonen, talousjohtaja, puh.+358 400 793 073, email. timo.leinonen@ixonos.com

Jakelu:

Ixonos_Ylimääräinen_ yhtökokous_2013_ päätökset.pdf