Turvatiimi Oyj:n vuoden 2012 tilinpäätös ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu

Turvatiimi Oyj                          Pörssitiedote 15.2.2013 klo 14.20

Turvatiimi Oyj:n tilinpäätös 1.1. - 31.12.2012 ja erillinen selvitys yhtiön hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2012 on julkaistu. Tilinpäätös sisältää konsernitilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, emoyhtiön tuloslaskelman ja taseen sekä tilintarkastuskertomuksen.

Tilinpäätös 2012 ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat liitetiedostoina tämän tiedotteen mukana sekä myös saatavilla Turvatiimin verkkosivuilla osoitteessa:

www.turvatiimi.fi/sijoittajille/hallinnointi/yhtiokokous/yhtiokokous-2013/

TURVATIIMI OYJ

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja

puh. 0207 363 200

juha.murtopuro@turvatiimi.fi, www.turvatiimi.fi

Turvatiimi on kotimainen, valtakunnallinen turvallisuusalan yritys, joka tarjoaa kokonaisvaltaista turvallisuuspalvelua yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille. Käytössämme on uusin turvallisuuden huipputeknologia, nykyaikainen 24/7 -asiakaspalvelukeskus sekä monipuolinen valikoima yksilöllisiä palvelu- ja valvontaratkaisuja. Toimintamme periaatteita ovat paikallisuus, joustavuus, nopeus ja innovatiivisuus. Vuonna 2012 Turvatiimin liikevaihto oli 38,1 miljoonaa euroa ja työllistimme 1 100 henkilöä. Turvatiimi Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoja www.turvatiimi.fi

Tasekirja_Turvatiimi_Oyj_2012.pdf Tilintarkastuskertomus_2012.pdf Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2012.pdf