Turvatiimi Oyj:n osakkeiden yhdistäminen ja siihen liittyvät osakkeiden mitätöinnit merkitty kaupparekisteriin

Turvatiimi Oyj                           Pörssitiedote 26.3.2013, klo 9.15

Turvatiimi Oyj:n osakkeiden yhdistäminen ja siihen liittyvät osakkeiden mitätöinnit ovat merkitty kaupparekisteriin. Uusi osakemäärä 58.541.000 osaketta on merkitty kaupparekisteriin tänään 26.3.2013.

Helsingissä 26.3.2013

TURVATIIMI OYJ

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juha Murtopuro, puh. 0207 363 200

juha.murtopuro@turvatiimi.fi, www.turvatiimi.fi

Turvatiimi on kotimainen, valtakunnallinen turvallisuusalan yritys, joka tarjoaa kokonaisvaltaista turvallisuuspalvelua yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille. Käytössämme on uusin turvallisuuden huipputeknologia, nykyaikainen 24/7 -asiakaspalvelukeskus sekä monipuolinen valikoima yksilöllisiä palvelu- ja valvontaratkaisuja. Toimintamme periaatteita ovat paikallisuus, joustavuus, nopeus ja innovatiivisuus. Vuonna 2012 Turvatiimin liikevaihto oli 38,1 miljoonaa euroa ja työllistimme 1 100 henkilöä. Turvatiimi Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoja www.turvatiimi.fi