Ixonos: Muutos Ixonos Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen kutsuun

Helsinki, Suomi, 2013-04-15 17:02 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Ixonos Oyj          Pörssitiedote          15.4.2013 klo 18:00

MUUTOS IXONOS OYJ:N VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN KUTSUUN

Ixonos Oyj:n suurimmat omistajat, joiden yhteenlaskettu äänimäärä on yli kolmasosa kaikista äänistä ehdottavat aikaisemmin julkistetusta yhtiökokouskutsusta poiketen, että yhtiön hallitukseen valittaisiin Ilari Koskelo. Koskelo korvaisi yhtiön hallituksen pitkäaikaisen jäsenen Matti Järvisen, jolloin hallituksen jäsenten lukumäärä olisi edelleen 6. Muilta osin alkuperäisen yhtiökokouskutsun ehdotukset hallituksen kokoonpanosta säilyvät ennallaan.

Ilari Koskelo (Luk, MBA, M.Sc) on syntynyt vuonna 1959 ja hän toimii omistajayrittäjänä Navdata Oy:ssä. Koskelo toimi vuosina 2008-2009 väliaikaisena toimitusjohtajana Proha Oyj:ssä ja hän on Dovren Group Oyj:n hallituksen jäsen ja Navdata Oy:n hallituksen puheenjohtaja.

IXONOS OYJ

Lisätietoja antaa:

Ixonos Oyj, Teppo Talvinko, talousjohtaja, puh. 040 715 3660,  teppo.talvinko@ixonos.com

Jakelu:

Ixonos pörssitiedote_Muutos yhtiökokouskutsuun_15042013.pdf