Fire nye ansigter i KIF Kolding København

KIF Kolding København vil på et pressemøde i dag kl. 11.00 offentliggøre fire nye ansigter på og omkring klubbens ligahold.

Holdet vil i næste sæson blive ledet af Henrik Kronborg som ny cheftræner, som var tilknyttet holdet i sæsonen 2011/2012 som assistenttræner og han vil blive assisteret af Bilal Suman som i en årrække også har fungeret som spiller i klubben.

På spillerfronten er der tilgang af to nye. Den første er Lasse Andersson, der kommer fra TMS Ringsted. Lasse Andersson er 19 år har tegnet en 3-årig kontrakt med KIF Kolding København. Den anden er Torsten Laen, der efter 6 år i udlandet hos henholdsvis Ciudad Real og Berlin, har valgt at skifte tilbage til dansk håndbold. Torsten Laen har ligeledes tegnet en 3-årig kontrakt.

På pressemødet vil der ligeledes blive offentliggjort forlængelse med følgende spillere: Bo Spellerberg, Lasse Boesen, Rasmus Jensen, Kasper Irming, Simon Jensen og Cyril Viudes.

På samme pressemøde vil der også blive sagt farvel til Frederik Børm, Luka Sokolic og Anders Munch, der alle har valgt at fortsætte karrieren andet steds.

________________________                           ___________________________

Jens Boesen                                                      Steffen Busk Jespersen

Adm. Direktør                                                     Formand for bestyrelsen

For yderligere information om KIF Håndbold Elite A/S kontakt da:

Adm. Direktør Jens Boesen på telefon 7632 6001 eller 2089 3700

KIF Håndbold Elite A/S

Ambolten 2-6

Hjemmeside: www.kif.dk

Certified Adviser:

BankNordik P/F

Húsagøta 3

Postbox 3048

FO-110 Tórshavn

Færøerne

Niels Juel Arge, +298 330 351

Jan A. Guttesen, +298 330 349

www.banknordik.fo

www.banknordik.dk

KIF Håndbold Elite A/S er et selskab, hvis formål er at drive elitehåndbold. Herreligaen (HHL) under navnet KIF Kolding København  og 3. division herrer under navnet KIF Vamdrup med tilhørsforhold og hjemmebane i Vamdrup.

Fondsbørsmeddelelse nr 6 - den 7 juni 2013 - fire nye ansigter i KIF.pdf