Incapin Intian tytäryhtiö on voittanut arvostetun Export Excellence -palkinnon

Incap Oyj

Tiedote                11.6.2013

INCAPIN INTIAN TYTÄRYHTIÖ ON VOITTANUT ARVOSTETUN EXPORT EXCELLENCE -PALKINNON

Incap Contract Manufacturing Services Pvt Ltd:lle on myönnetty Tumkurin alueen Export Excellence -palkinto. Valinnan teki FKCCI International Trade (Karnatakan osavaltion kauppakamarien yhdistys) 6.6.2013. Valintakomitean puheenjohtajana toimi paikallisen vientikauppayhdistyksen pääjohtaja ja raadin jäseninä oli edustajia paikallisista yhdistyksistä (Directorate General of Foreign Trade, Federation of Indian Export Organisations, EXIM Bank, New Mangalore Port Trust ja Bangaloren tulli).

Incapin Intian-tomintojen toimitusjohtaja Murthy Munipalli ottaa palkinnon vastaan Le Meridien -hotellissa pidettävässä juhlatilaisuudessa 22.6.

INCAP OYJ

Lisätietoja:
Murthy Munipalli, Incap CMS Pvt Ltd:n toimitusjohtaja, puh. +91 98 802 31431

INCAP LYHYESTI
Incap on kansainvälisesti toimiva sopimusvalmistaja, jonka palvelut kattavat elektromekaanisten tuotteiden koko elinkaaren suunnittelusta ja valmistuksesta huolto- ja ylläpitopalveluihin. Incapin asiakkaat ovat oman alansa johtavia energiatehokkuus- ja hyvinvointiteknologian laitetoimittajia, joille yhtiö tuottaa kilpailukykyä strategisena kumppanina. Incapilla on toimintaa Suomessa, Virossa, Intiassa ja Kiinassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli noin 64,1 milj. euroa ja yhtiön palveluksessa on tällä hetkellä noin 600 henkilöä. Incapin osake on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.incap.fi.