Re-Cap A/S - Ledelsesændring

Birkerød, 29. november 2013
CVR. nr. 29 24 64 91
www.re-cap.dk.dk

Re-Cap A/S – Ledelsesændring.

Kaj Larsen har besluttet at stoppe som administrerende direktør i Re-Cap A/S. Fratrædelsen sker i henhold til kontrakten per ultimo december 2013, men sidste arbejdsdag er den 2. december. Kaj Larsen vil fortsat have tilknytning til selskabet for enkelte projekter. Bestyrelsen vil gerne benytte lejligheden, til at takke Kaj for at have ydet en særdeles værdifuld indsats for selskabet.

Der er indgået aftale med en ny administrerende direktør, der tiltræder senest den 1. april 2014. Vedkommende er i uopsagt stilling, hvorfor navnet ikke vil blive offentliggjort før tiltrædelsen. Den pågældende person har indgående kendskab til finansiering og ejendomsdrift gennem tidligere ansættelse i bank og realkreditinstitut samt nuværende ansættelse i et større ejendomsselskab. Den kommende direktør vil også tiltræde som direktør for datterselskabet Admiral Capital Denmark A/S.

Kenneth Wallin, der er nuværende direktør for Re-Caps datterselskab Admiral Capital Denmark A/S vil midlertidigt tiltræde som direktør for Re-Cap A/S indtil den nye administrerende direktørs tiltrædelse.

Birkerød, 29. november 2013

På bestyrelsens vegne

Henrik Frisch,

Bestyrelsesformand

Kontaktperson:

Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelelsen rettes til selskabets formand Henrik Frisch på telefon + 45 20 10 60 11.

2013019 Re-Cap - Ledelsesændring.pdf