Referat af Ekstraordinær generalforsamling i Deltaq a/s

København, 2013-11-29 15:10 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Til NASDAQ OMX Copenhagen og pressen

29. november 2013

Fondsbørsmeddelelse nr. 14-13

Referat af Ekstraordinær generalforsamling i Deltaq a/s

På selskabets ekstraordinære generalforsamling afholdt dags dato blev samtlige forslag på dagsordenen enstemmigt vedtaget:

• Generalforsamlingen traf beslutning om at nedsætte den nominelle størrelse af selskabets aktier fra DKK 100 til DKK 10 ved nedsættelse af aktiekapitalen fra DKK 317.755.900 til 31.775.590. Kapitalnedsættelsen forventes gennemført den 30. december 2013 efter udløb af den lovpligtige proklamaperiode på 4 uger.

• Bestyrelsen blev bemyndiget til i perioden frem til den 31. december 2014 at forhøje aktiekapitalen ad én eller flere omgange med op til i alt nominelt DKK 3.170.000 uden fortegningsret for selskabets eksisterende aktionærer. Kapitalforhøjelsen skal ske til markedskurs. Bemyndigelsens størrelse ændres ikke som følge af gennemførelsen af ovennævnte kapitalnedsættelse.

• Bestyrelsens blev bemyndiget til i perioden frem til den 31. december 2017 at forhøje aktiekapitalen ad én eller flere omgange med op til i alt nominelt DKK 31.700.000 med fortegningsret for selskabets eksisterende aktionærer. Kapitalforhøjelsen kan ske til favørkurs.  Bemyndigelsens størrelse ændres ikke som følge af gennemførelsen af ovennævnte kapitalnedsættelse.

• § 3.2 i selskabets vedtægter slettes.

• Selskabets vedtægter tilpasses som følge af ændring af selskabets hjemsted og ændret navn på Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, der nu hedder Erhvervsstyrelsen. De nye vedtægter er tilgængelige på selskabets hjemmeside.

Yderligere oplysninger:

Flemming Lindeløv, bestyrelsesformand, Deltaq a/s

Telefon (+45) 40 90 33 27, e-mail fli@deltaq.dk

Dennis Willer, Adm. direktør, Deltaq a/s

telefon (+45) 27 57 04 04, e-mail dew@deltaq.dk

Link til den fulde dagsorden: http://www.deltaq.dk/Investors/Shareholdersmeeting.aspx

Deltaq - Fondsbørsmeddelelse nr  14-13.pdf