Rettet emission i Deltaq a/s fuldtegnet

Ishøj, Danmark, 2013-12-13 13:42 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Til NASDAQ OMX Copenhagen og pressen

13. december 2013

Fondsbørsmeddelelse nr. 20-13

Rettet emission i Deltaq a/s fuldtegnet

I selskabsmeddelelse nr. 15-13 af 29. november 2013 offentliggjorde Deltaq a/s bestyrelsens beslutning om at forhøje Selskabets aktiekapital med op til nominelt kr. 317.000 (svarende til 9,98 pct. af Selskabets aktiekapital efter gennemførelse af kapitalnedsættelsen vedtaget på Selskabets generalforsamling den 29. november 2013). De nye aktier er udbudt i en rettet emission til en snæver kreds af investorer.

Tegningsperioden for de udbudte aktier er afsluttet, og Deltaq kan konstatere, at emissionen er fuldtegnet. Der er således tegnet 317.000 nye aktier i Selskabet til et samlet tegningsbeløb på kr. 10.174.882.

Kapitalforhøjelsen forventes at kunne blive registreret i Erhvervsstyrelsen den 30. december 2013 efter modtagelse af indbetaling af forhøjelsesbeløbet samt registrering af kapitalnedsættelsen samme dato.

Ved tegningen af aktier, har de pågældende investorer modtaget bevis for indbetalte aktier i en midlertidig fondskode, som hurtigt muligt efter gennemførelsen af kapitalforhøjelsen vil blive sammenlagt med fondskoden for Selskabets eksisterende aktier (ISIN DK0060090181). De nye aktier forventes optaget til handel på NASDAQ OMX den 3. januar 2013.

Yderligere oplysninger:

Flemming Lindeløv, bestyrelsesformand, Deltaq a/s