Euronext introduceert aandelenopties Arseus

Waregem (België) / Rotterdam (Nederland)[1], 16 december 2013 - Euronext N.V., een volledige dochteronderneming van IntercontinentalExchange Group, Inc. (NYSE: ICE), gaat aandelenopties aanbieden op Arseus (RCU). De opties zijn beschikbaar vanaf maandag 16 december op de derivatenmarkt van Euronext Brussel.

Arseus is een internationale bedrijvengroep die producten, diensten en concepten biedt aan professionals en instituten die actief zijn in de gezondheidssector in 30 landen in Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Azië en Australië. Arseus is actief in de markt van magistrale bereidingen voor apotheken, medische ICT-oplossingen, en tandheelkundige, medische en chirurgische producten.

Ger van Jeveren, CEO van Arseus: "De notering van Arseus op Euronext Brussel en Amsterdam op 5 oktober 2007 was een belangrijke mijlpaal voor Arseus. Sindsdien heeft zowel de onderneming als de koers van het aandeel een sterke groei doorgemaakt. Arseus heeft zich in hoog tempo ontwikkeld tot een toonaangevende onderneming met een sterke focus op innovatieve producten en concepten met substantiële toegevoegde waarde. De notering van opties op aandelen van ons bedrijf is een belangrijke nieuwe stap in de ontwikkeling van Arseus. We denken dat dit beleggers een alternatief financieel instrument kan bieden op de derivatenmarkt van Euronext, dat het de liquiditeit van ons aandeel kan verbeteren, en de zichtbaarheid van Arseus op de financiële markten verder kan versterken."

Vincent Van Dessel, CEO en Voorzitter van Euronext Brussel: "We zijn verheugd om deze introductie van Arseus aandelenopties te kunnen aankondigen, waarmee we beleggers nieuwe investeringsmogelijkheden bieden. De Arseus aandelenopties zullen de vruchten kunnen plukken van de toenemende interesse voor Belgische aandelen die we het voorbije jaar konden waarnemen."

[1] Dit persbericht wordt verstuurd door Arseus NV en Arseus BV.

Open onderstaande link voor het persbericht:

Euronext introduceert aandelenopties Arseus