Forløb af ordinær generalforsamling 28. januar 2014

InterMail A/S har i dag afholdt ordinær generalforsamling.

Aktionærerne tog ledelsens beretning til efterretning, og årsrapporten for 2012/13, forslaget til resultatdisponering samt bestyrelsens vederlag for det igangværende regnskabsår blev godkendt.

Samtlige medlemmer af bestyrelsen blev genvalgt.

Grant Thornton, Statsautoriseret RevisionsPartnerselskab blev genvalgt som selskabets revisor.

Ændring af selskabets overordnede retningslinjer for incitamentsaflønning af direktion og bestyrelse blev godkendt. Retningslinjerne vil blive offentliggjort på selskabets hjemmeside.

Bestyrelsen blev bemyndiget til i perioden indtil 31. marts 2016 ad én eller flere gange at udstede indtil i alt 85.000 tegningsoptioner (warrants) til direktionen og øvrige medarbejdere i selskabet samt til i perioden indtil 31. januar 2015 at erhverve egne aktier op til 10% af selskabets aktiekapital.

Bestyrelsen konstituerede sig efterfølgende med N.E. Nielsen som formand og Johannes Madsen-Mygdal som næstformand.

InterMail A/S

Johannes Madsen-Mygdal

Yderligere oplysninger:
Johannes Madsen-Mygdal, CEO                                         Anders Ertmann, CFO
Telefon: 39 66 09 22                                                            Telefon: 39 66 09 22
Mobil: 20 40 40 33                                                                Mobil: 51 16 13 72
Email: johannes.madsen-mygdal@intermail.dk                  Email: anders.ertmann@intermail.dk

InterMail er via datterselskabet StroedeRalton en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitetssystemer i Norden. Ligeledes er InterMail den næststørste aktør på det nordiske marked for konvolutproduktion og tiltrykning. Selskabet producerer mere end 1 mia. konvolutter om året og har i tillæg en lang række forsendelseskoncepter (SkanPack), som efterspørges af virksomheder inden for den stadigt voksende internethandel.

InterMail selskabsmeddelelse nr 7 forløb af ordinær generalforsamling 2013-14.pdf