Ny administrerende direktør

Selskabsmeddelelse nr. 9-2013/14

5. februar 2014

Bestyrelsen har ansat Jens Knudsen som ny administrerende direktør. Jens Knudsen tiltræder stillingen 1. marts 2014. Den nye administrerende direktør vil samtidig have det operationelle ansvar for Kommunikations­divisionen. Johannes Madsen-Mygdal vil fremover have det operationelle ansvar for Konvolutdivisionen.

Anders Ertmann er InterMails CFO.

Jens Knudsen er 46 år og cand.merc.-uddannet fra CBS. Hans seneste job var som kommerciel direktør for ISS Facility Services i Danmark. Inden da har Jens haft en lang karriere i IBM i både danske, nordiske og europæiske ledelsesfunktioner - heraf fra 2005 til 2012 som salgsdirektør i IBM Danmark som ansvarlig for den danske softwaredivision og senere for flere industrisegmenter.

Jens Knudsens IT-baggrund er et vigtigt element i den fortsatte transformation af InterMail til en kommunikations­virksomhed, der leverer digitale løsninger sammen med mere traditionelle printydelser.

Jens Knudsen udtaler:

"Jeg glæder mig til en spændende udfordring Der er et godt potentiale i InterMail. InterMails forretning skal i højere grad baseres på digitale kommunikationsløsninger. Her er allerede et fint fundament med løsningen Relation Plus til opbygning af kundeloyalitetsprogrammer og -aktiviteter samt løsningen LET til faktura- og dokumenthåndtering, begge med flere væsentlige kundereferencer. Der er også stadig muligheder for øget effektivise­ring af produktionen. Sidst, men ikke mindst, er der InterMails dygtige, såvel unge som erfarne medarbej­dere. Det bliver spændende."

Eventuel kontakt:
N.E. Nielsen, Bestyrelsesformand
Mobil: 42 43 33 43
Email: nen@lett.dk

InterMail er via datterselskabet StroedeRalton en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitets­systemer i Norden. Ligeledes er InterMail den næststørste aktør på det nordiske marked for konvolutproduktion og tiltrykning. Selskabet producerer mere end 1 mia. konvolutter om året og har i tillæg en lang række forsendelseskoncepter (SkanPack), som efterspørges af virksomheder inden for den stadigt voksende internethandel.

InterMail selskabsmeddelelse nr 9 Ny administrerende direktør 2013-14.pdf