RAMIRENT OYJ:N VUOSIKERTOMUS JA VASTUULLISUUSRAPORTTI VUODELLE 2013 JULKAISTU

RAMIRENT OYJ YHTIÖTIEDOTE 28.2.2014 klo 16.40

Vantaa, 2014-02-28 15:40 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj:n vuosikertomus vuodelle 2013 sekä Vastuullisuusraportti vuodelle 2013 on tänään julkaistu suomeksi ja englanniksi yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.ramirent.com.

Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2013, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen. Liiketoimintakatsauksessa esitellään muun muassa Ramirentin strategiaa, segmenttikatsaus ja toimintaympäristöä.

Ramirentin Vastuullisuusraportti 2013 purkaa sidosryhmillemme ja Ramirentin liiketoiminnalle tärkeimpiä vastuullisuusaiheita vuoden varrelta. Raportti sisältää GRI G4 -yhteiskuntavastuun raportointiohjeiston perussisältöä. Ramirentin taloudellisen, sosiaalisen ja ympäristövastuun numeeriset tiedot englanninkielisessä Vastuullisuusraportissa 2013 on varmentanut PricewaterhouseCoopers Oy, ja suomenkielisille tiedoille on tehty vastaavuustarkistus.

Painettuja raportteja voi tilata Ramirentin kotisivujen kautta osoitteessa www.ramirent.com/sijoittajat tai sähköpostitse osoitteesta communications@ramirent.com.

Vantaalla 28.2.2014

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIETOJA:
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 020 750 2859, franciska.janzon@ramirent.com

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2013 konsernin liikevaihto oli 647 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 600 työntekijää 304 toimipaikassa 10 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Ramirent Vastuullisuusraportti 2013.pdf Ramirent_Vuosikertomus_2013_web.pdf