FINNLINES OYJ:N YHTIÖKOKOUSASIAKIRJAT 2014 ON JULKAISTU

Helsinki, Suomi, 2014-03-17 14:17 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Finnlines Oyj   Pörssi-tiedote II  17.3.2014 klo 15.15

FINNLINES OYJ:N YHTIÖKOKOUSASIAKIRJAT 2014 ON JULKAISTU

Finnlines Oyj:n yhtiökokouskutsu 2014 on julkaistu tänään suomeksi ja englanniksi.

Virallinen tilinpäätös, joka sisältää hallituksen toimintakertomuksen, emoyhtiön tilinpäätöksen, konsernitilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, on liitteenä tässä tiedotteessa PDF-tiedostona.

Finnlines Oyj:n vuosikertomus 2013 on julkaistu tänään suomeksi ja englanniksi, ja se on myös liitteenä tässä tiedotteessa PDF-tiedostona.

Finnlinesin selvitys hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2013 on julkaistu 28.2.2014.

Kaikki yhtiökokousasiakirjat 2014 on luettavissa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.finnlines.com.

Finnlines Oyj

Tom Pippingsköld                            Tapani Voionmaa
Talous- ja rahoitusjohtaja                  Lakiasiainjohtaja

Finnlines yrityksenä
Finnlines on Pohjois-Euroopan suurimpia linjaliikennevarustamoita. Yhtiön merikuljetukset ovat keskittyneet Itämerelle ja Pohjanmerelle. Rahdin ohella yhtiö kuljettaa matkustajia ns. ropax-aluksilla neljän maan ja kymmenen sataman välillä. Lisäksi yhtiö tarjoaa satamapalveluja Helsingissä, Turussa ja Kotkassa. Yhtiöllä on tytäryhtiöt tai myyntikonttorit Saksassa, Belgiassa, Iso-Britanniassa, Ruotsissa, Tanskassa ja Puolassa.

Jakelu:

OMX Helsingin Pörssi