Euroloan tuo virtuaalisen luottokorttipalvelun Ruotsin markkinoille

”Uusi, joustavaan luottorajaan perustuva palvelu on kehitetty asiakaspalautteena saamiemme toiveiden mukaisesti. Maaliskuusta 2014 alkaen tarjoamme Ruotsissa nopean ja helpon vaihtoehdon luottokorteille ja tilipohjaisille luottoratkaisuille. Asiakkaillemme virtuaalinen luottokorttipalvelu tuo useita merkittäviä etuja verrattuna muihin kulutusluottovaihtoehtoihin”, sanoo Frank Hemgren, Euroloan Consumer Financen Ruotsin maajohtaja

Tukholma, Ruotsi, 2014-03-26 11:55 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Ruotsin markkinoilla vuonna 2011 toimintansa aloittaneen Euroloanin uusi palvelu on viime vuodesta alkaen saavuttanut suuren suosion Suomen ja Puolan markkinoilla. Helmikuussa 2014 kuukausittainen lainamäärä kasvoi 50% verrattuna aikaisempaan joulukuun 2013 ennätykseen, ja voimakas kasvu jatkuu. ”Uskomme, että uusi palvelu tulee menestymään vähintään yhtä hyvin Ruotsin markkinoilla”, sanoo Frank Hemgren.

”Kohderyhmiimme kuuluvat sekä nopeaa, lyhytaikaista luottoa tarvitsevat asiakkaat että perinteisemmän pankkirahoituksen hakijat. Läpinäkyvä hinnoittelumme on houkutteleva kaikille asiakasryhmille. Lainan kokonaishinta on asiakkaallamme aina etukäteen tiedossa, yllätyksiä ei ole luvassa. Joustavassa palvelussamme ei myöskään ole järjestely- tai vuosimaksuja: kuluja ei tule, ellei luottoa ole käytetty. Palvelu perustuu itse kehittämäämme, moderniin FinTech-teknologiaan, jossa hyödynnetään parhaita mahdollisia tietoteknisiä ratkaisuja. Luotonmyöntoprosessi toimii täysin automaattisesti mahdollistaen hyvin nopean luottopäätöksen. Asiakkaan ei tarvitse täytellä papereita tai odotella luottopäätöstä asioidessaan nopeassa ja helppokäyttöisessä palvelussamme.”

Asiakkaat voivat käyttää luottoa milloin tahansa kirjautumalla henkilökohtaiselle Euroloan-tililleen. Myös takaisinmaksuaikataulu on asiakkaan valittavissa 3 – 12 kuukauden väliltä.

Euroloanin toiminnoissa hyödynnetään edistyksellisiä analyysi- ja profilointityökaluja, joiden avulla pystytään aiempaa paremmin palvelemaan paikallisia asiakassegmenttejä. Analyysitietojen tehokas hyödyntäminen takaa asiakkaille alhaisemmat hinnat ja korkeammat luottolimiitit. ”Edistyksellinen pilvipalvelumme on skaalattavissa palvelemaan miljoonia asiakkaita. Tehokas järjestelmä on myös helposti otettavissa käyttöön erilaisilla markkinoilla”, summaa Frank Hemgren. ”Voimme avata täysin toimivan, automatisoidun ja testatun palvelun uudelle markkinalle kolmen kuukauden välein. Tämä on varsinkin rahoitusalalla harvinaista.”

Euroloan Consumer Finance PLC toimii Suomen, Ruotsin ja Puolan markkinoilla, ja suunnitelmissa on vahva toiminnan laajentaminen lähivuosina. Kuuden toimintavuotensa aikana yritys on tehnyt yli puoli miljoonaa luottopäätöstä ja lainannut asiakkailleen yli 80 miljoonaa euroa.

Euroloan Consumer Finance PLC on osa voimakkaasti kasvavaa, kansainvälistä FinTech-yhtiötä, Euroloan Group Oyj:ta. Euroloan on kehittänyt markkinoiden tehokkaimpiin lukeutuvan liiketoimintamallin ja sitä tukevan, edistyksellisen IT-järjestelmän. Yritys tarjoaa asiakkailleen reaaliaikaisen luottopäätöksen, joka toteutetaan täysin automaattista, pilvipalveluna toimivaa järjestelmää hyödyntäen. Euroloan on vakiinnuttanut asemansa eräänä johtavista rahoituspalvelujen tarjoajista Euroopan markkinoilla ja kasvattanut liikevaihtoaan yhtäjaksoisesti perustamisestaan 2007 lähtien. Lisätietoa yrityksestä löytyy Internetistä, osoitteesta www.euroloan.com sekä Ruotsin uudesta, joustavasta luottopalvelusta osoitteesta www.euroloan.se.

Lisätiedot:
         Frank Hemgren, maajohtaja