LM GROUP HOLDING A/S OFFENTLIGGØR PROSPEKT I FORBINDELSE MED OPTAGELSE TIL HANDEL OG OFFICIEL NOTERING AF ERHVERVSOBLIGATIONER TIL EN NOMINEL VÆRDI AF EUR 130.000.000

Selskabsmeddelelse 2/2014

I fortsættelse af selskabsmeddelelse nr. 1/2014 tidligere i dag, offentliggør LM Group Holding A/S prospekt udarbejdet i forbindelse med optagelse til handel og officiel notering på NASDAQ OMX Copenhagen A/S' regulerede marked af selskabets senior-sikrede erhvervsobligationer til en nominel værdi af EUR 130.000.000 med udløb i 2019. Der henvises til selskabsmeddelelse nr. 1/2014, 15. maj 2014.

Prospektet er vedhæftet denne selskabsmeddelelse og kan ligeledes findes på www.lmwindpower.com.

LM Group Holding A/S's første kvartalsrapport kan også findes på www.lmwindpower.com. Rapporten blev offentliggjort på hjemmesiden den. 14.maj, 2014.

Der afholdes telefonkonference for investorer og analytikere den. 19. maj 2014 kl. 14.30. For at deltage i telekonferencen, kan der ringes til et af de følgende numre:

+45 3271 3505 (Danmark)
+31 (0) 207 085 041 (Nederlandene)
+44 (0) 203 140 8110 (Storbritannien)
+1 347 532 1792 (USA)

Indtast Mødenummer når der bedes om det * 606279 * (Husk at trykke * stjerne før og efter Mødenummeret)

Værdipapirerne udbudt af LM Group Holding A/S bliver ikke og har ikke været registreret i henhold til den amerikanske Securities Act af 1933, eller i henhold til nogen anden værdipapirlovgivning i nogen stat eller anden jurisdiktion, og kan ikke udbydes eller sælges i USA uden registrering eller nødvendig dispensation i henhold til den amerikanske værdipapirhandelslov og gældende delstatslovgivning.

Hverken denne selskabsmeddelelse eller LM Group Holding A/S' prospekt vedrørende senior-sikrede erhvervsobligationer udgør et tilbud eller en opfordring til, fra eller på vegne af LM Group Holding A/S eller nogen anden person, at tegne eller erhverve obligationer.

For yderligere information kontakt Christopher Oliver Springham, VP, Global Communications & HR, på telefon +31 6 14814919, eller Lene Mi Ran Kristiansen, Manager, Global Communications, på telefon +45 5138 8236.

LM Group Holding A/S, www.lmwindpower.com

Prospekt