Euroloan Microsoft-partnereiden maailmanlaajuiseen kärkiprosenttiin

Euroloan Group Oyj:n tytäryhtiö, Digna IT Oy, on saavuttanut Microsoftin Gold Partnership -tason pätevyyden sovelluskehityksessä. Kultatason kompetenssin saavuttaakseen Microsoftin kumppanin on osoitettava luokkansa parasta kykyä vastata asiakkaiden jatkuvasti kasvaviin tarpeisiin dynaamisessa liiketoimintaympäristössä.Yhtiöllä on vuodesta 2012 ollut hopeatason sovelluskehityskompetenssi. Kultatason kompetenssin ansaitsee vain kumppani, joka käytännössä osoittaa luokkansa parasta asiantuntemusta. Kultatason kompetenssi on osoitus voimakkaasta laadullisesta sitoutumisesta erityisen vaativien liiketoimintaratkaisujen toteuttamiseen. Vain yksi prosentti Microsoftin kumppaneista maailmanlaajuisesti on saavuttanut tämän pätevyystason.

Helsinki, Suomi, 2014-06-11 13:09 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- FinTech-yhtiö Euroloan on kehittänyt täysin automatisoidut, pilvipalveluina toimivat luotonanto- ja perintäjärjestelmät. Yli 100 000 asiakastaan kolmessa maassa palveleva Euroloan on saavuttanut jatkuvaa kasvua jo 12 vuosineljänneksen ajan. "Nopeasti kasvavan liiketoimintamme vaatiman kehitystyön onnistuminen on mahdollista vain sitoutuneiden sovelluskehittäjiemme ansiosta. Tiimimme ammattitaito on erittäin korkealla tasolla, ja edistyksellisten ohjelmistoratkaisujemme avulla pystymme palvelemaan laajempaa asiakassegmenttiä kuin perinteiset pankit. Näin tuotamme lisäarvoa kaikille sidosryhmillemme”, sanoo COO Joachim von Schantz.

"Gold Partnership -statuksen saavuttaminen edellyttää partnerilta korkeatasoista ja johdonmukaista osaamista sekä sitoutumista Microsoftin viimeisimpään teknologiaan", kertoo Phil Sorgen, Microsoftin Worldwide Partner Groupin varatoimitusjohtaja. "Tällaisella organisaatiolla on syvä asiantuntemus, joka sijoittaa yhtiön parhaimman yhden prosentin joukkoon Microsoft-partnerien keskuudessa. Organisaation osaaminen mahdollistaa innovatiivisten sovellusten kehittämisen asiakkaiden tarpeisiin Microsoftin edistyksellisen teknologian avulla."

Gold Partnership -tason kompetenssin sovelluskehityksessä saavuttaneet kumppanit erottuvat oman alansa luotettavina ohjelmistokehityksen ja -tuotannon asiantuntijoina, jotka pystyvät onnistuneesti hyödyntämään Windows Azuren, Microsoft Visual Studion, kehittyvien pilvipalvelujen ja edistyksellisten verkkoliiketoimintamallien kaltaisia Microsoftin teknologioita.

Microsoftin kumppaniverkoston jäsenyys on osoitus organisaation johtavasta asemasta uusimpien teknologioiden hyödyntäjänä ja auttaa organisaatiota palvelemaan asiakkaitaan entistä paremmin aktiivisessa, muuttuvassa ja verkostoituvassa maailmassa.

Euroloan Group Oyj on voimakkaasti kasvava kansainvälinen FinTech-yhtiö (Financial Technology), jonka pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja muut toimistot Tukholmassa sekä Varsovassa. Euroloan on kehittänyt markkinoiden tehokkaimpiin lukeutuvan liiketoimintamallin ja sitä tukevan, edistyksellisen IT-järjestelmän. Yritys tarjoaa asiakkailleen reaaliaikaisen luottopäätöksen, joka toteutetaan täysin automaattista, pilvipalveluna toimivaa järjestelmää hyödyntäen. Euroloan on vakiinnuttanut asemansa yhtenä johtavista rahoituspalvelujen tarjoajista Euroopan markkinoilla ja kasvattanut liikevaihtoaan voimakkaasti perustamisestaan 2007 lähtien. Lisätietoa yrityksestä löytyy verkkosivuilta osoitteesta www.euroloan.com.

Joachim von Schantz, COO
         Euroloan Group Oyj