Fristforlængelse til gennemførelse af nødvendige foranstaltninger og opfyldelse af dispositionsbegrænsende påbud

Finanstilsynet
NASDAQ OMX Copenhagen
Oslo Børs

27. juni 2014

I forlængelse af bankens selskabsmeddelelse af 1. april 2014 omkring ”Fastsættelse af solvenskrav, dispositionsbegrænsende påbud og påbud om genopretningsplan” har banken og Finanstilsynet revurderet planens status. I denne forbindelse har Finanstilsynet dags dato meddelt banken fristforlængelse uden tidsbegrænsning til gennemførelse af genopretningsplanen. De dispositionsbegrænsende påbud, der blev meddelt banken den 1. april 2014, opretholdes og vil bortfalde ved bankens opfyldelse af det individuelle solvenskrav.

Finanstilsynets meddelelse er vedhæftet denne selskabsmeddelelse.

Banken arbejder fortsat intenst med planens gennemførelse og herunder at opnå diverse myndigheders godkendelse.

vestjyskBANK

Vagn Thorsager                 Michael Nelander Petersen
bestyrelsesformand           konstitueret adm. bankdirektør

Eventuelle henvendelser kan rettes til bestyrelsesformand Vagn Thorsager på telefon nummer 96 63 21 03.

Vestjysk Bank A/S
Torvet 4-5