STYLEPIT A/S - Ledelsesændring

Selskabsmeddelelse nr. 13 / 2014

For at styrke den strategiske ledelse af Stylepit A/S koncernen opstiller to af koncernens stiftere til selskabets bestyrelse på den ekstraordinære generalforsamling med afholdelse fredag den 1. august 2014.

Nicolai Dines Kærgaard opstiller til bestyrelsen og er stifter af (og i dag storaktionær) og forretningsudviklingsdirektør i Stylepit koncernen. Nicolai Dines Kærgaard er uddannet cand.merc. i finansiering og regnskab fra Copenhagen Business School og har en baggrund som administrerende direktør i Stylepit koncernen.

Christian Bjerre Kusk opstiller til bestyrelsen og er stifter af (og i dag storaktionær) og indkøbsdirektør i Stylepit koncernen.

På den ekstraordinære generalforsamling fredag den 1. august 2014 fratræder bestyrelsesmedlemmerne Klaus Nyengaard (formand), Morten Windfeldt og Christian Stadil.

Såfremt generalforsamlingen indvælger Nicolai Dines Kærgaard og Christian Bjerre Kusk i bestyrelsen, vil bestyrelsen i Stylepit A/S bestå af:

• Niels Mikkelsen (nuværende bestyrelsesmedlem)

• Poul Kusk (nuværende bestyrelsesmedlem)

• Nicolai Dines Kærgaard

• Christian Bjerre Kusk

--

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til Nicolai Kærgaard  på mobil nr. +45 26 22 99 11.

STYLEPIT A/S

Meddelelse nr  13_2014_STYLEPIT_ledelsesændring.pdf