InterMail A/S – Fusion af InterMail A/S og InterMail Graphic A/S

Den 28. maj 2014 blev der udsendt en selskabsmeddelelse om InterMail A/S’ delårsrapport for 2. kvartal 2013/2014, heri meddelelse om en planlagt sammenlægning af en række koncernselskaber for at lave en mere hensigtsmæssig koncernstruktur.

I forlængelse heraf har bestyrelserne i InterMail A/S og InterMail Graphic A/S den 25. august 2014 godkendt fusion af InterMail A/S og InterMail Graphic A/S.

Ved fusionen af de to selskaber opløses InterMail Graphic A/S uden likvidation ved overdragelse af selskabets samlede aktiver og forpligtelser som helhed til InterMail A/S. Ved fusionen optages InterMail Graphic A/S’ navn og binavnet, InterMail Grafisk A/S, som binavne for InterMail A/S, og vedtægterne opdateres i overensstemmelse hermed.

Eventuel kontakt:

N.E. Nielsen, bestyrelsesformand
Mobil:             42 43 33 43
nen@lett.dk

InterMail er den næststørste aktør på det nordiske marked for konvolutproduktion og tiltrykning. Selskabet producerer mere en 1 mia. konvolutter om året og har i tillæg en lang række forsendelseskoncepter (SkanPack), som efterspørges af den kraftigt voksende internetindustri. Via Datterselskabet StroedeRalton er InterMail ligeledes en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitetssystemer i Norden.

IM Selskabsmeddelelse nr. 15.pdf