Opdateret vedtægter

Som vedtaget på selskabets ordinære generalforsamling den 28. januar 2014, som ændret ved bestyrelsens beslutning af 5. februar 2014 om at udnytte bemyndigelsen i vedtægternes § 5.E til at udstede warrants, jf. BILAG 2, som ændret ved bestyrelsens beslutning af 21. februar 2014 om udnyttelse af bemyndigelse i vedtægternes § 5.E til at udstede warrants, jf. BILAG 3, og som ændret ved bestyrelsens beslutning af 25. august 2014 om optagelse af nye binavne i forbindelse med gennemførelse af fusionen med InterMail Graphic A/S.

InterMail A/S

Jens Knudsen

Yderligere oplysninger:
Jens Knudsen, CEO                                                        Anders Ertmann, CFO
Telefon: 39 66 09 22                                                        Telefon: 39 66 09 22
Mobil: 42 67 04 14                                                           Mobil: 51 16 13 72

Email: Jens.knudsen@intermail.dk                                   Email: Anders.ertmann@intermail.dk

InterMail er via datterselskabet StroedeRalton en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitetssystemer i Norden. Ligeledes er InterMail den største aktør på det nordiske marked for konvolutproduktion og tiltrykning. Selskabet producerer mere end 1 mia. konvolutter om året og har i tillæg en lang række forsendelseskoncepter (SkanPack), som efterspørges af virksomheder inden for den stadigt voksende internethandel.

IM vedtægter august 2014.pdf