Finnlines Oyj:n Finnhansa–aluksen yt-neuvottelut merihenkilöstön osalta päättyneet

Helsinki, Suomi, 2014-09-02 16:41 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Finnlines Oyj                  Pörssitiedote  2.9.2014   klo 17.40

FINNLINES OYJ:N FINNHANSA–ALUKSEN YT-NEUVOTTELUT MERIHENKILÖSTÖN OSALTA PÄÄTTYNEET

Finnlines Oyj:n heinäkuussa 2014 aloitetut Finnhansa–aluksen merihenkilöstöä (36 henkeä) koskevat yhteistoimintaneuvottelut ovat tänään päättyneet.

Finnhansa-aluksen mahdollisen myynnin toteutuessa johtaa tämä enintään 10 henkilön lomauttamiseen toistaiseksi.

Suunnitelmat eivät toteutuessaan vaikuta linjaliikenteen tuottamiseen tai asiakkaille tarjottavaan palvelutasoon.

Finnlines Oyj

Tapani Voionmaa                Tom Pippingsköld

Lakiasiainjohtaja              Talous- ja rahoitusjohtaja

Nasdaq OMX Helsinki Oy

Keskeiset tiedotusvälineet

Finnlines on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista roro- ja matkustajaliikennevarustamoista. Yhtiön merikuljetukset ovat keskittyneet Itämerelle ja Pohjanmerelle. Finnlinesin matkustaja-rahtilaivat tarjoavat palveluja Suomesta Saksaan ja Ruotsiin, Ruotsista Ahvenanmaan kautta Suomeen ja Saksaan sekä Saksasta Venäjälle. Yhtiöllä on tytäryhtiöt Saksassa, Belgiassa, Iso-Britanniassa, Ruotsissa, Tanskassa ja Puolassa, jotka ovat myös myyntikonttoreita. Merikuljetusten lisäksi yhtiö tarjoaa satamapalveluja Helsingin ja Turun satamissa.

www.finnlines.com