RAMIRENT RUOTSI SOLMII YHTEISTYÖSOPIMUKSEN SKANSKA MASKININ KANSSA

RAMIRENT OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 30.9.2014 klo 16.50

Vantaa, Suomi, 2014-09-30 15:50 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Ruotsi on solminut kolmen vuoden konevuokraussopimuksen Skanska Maskinin kanssa. Sopimuksen myötä Ramirentistä tulee Skanska Maskin AB:n ensisijainen konevuokrauskumppani. Sopimuksen arvoa ei julkaista.

Erik Alteryd, EVP, Ramirent Ruotsi kommentoi: “Olemme erittäin ylpeitä, että meistä tulee ensisijainen kumppani Skanska Maskinille. Sopimus on linjassa strategiamme kanssa laajentaa asiakaskuntaamme. Skanska on merkittävä toimija Ruotsin rakennusmarkkinoilla ja yhtiöllä on vahva painopiste ympäristöystävällisessä rakentamisessa, eettisessä toiminnassa sekä työterveydessä ja turvallisuudessa. Yhdessä meillä on mahdollisuus kehittää näitä tärkeitä osa-alueita. Ramirent on Tryggare Byggare ja Ramirent EcoSolve™ -kampanjoiden myötä korostanut näiden osa-alueiden tärkeyttä konevuokrausliiketoiminnassa. Nyt tulemme viemään turvallisuus- ja ympäristöasiat uudelle tasolle.

Sopimus kattaa sekä Ramirentin että Skanska Maskinin koko tuotevalikoiman aina pienkalustosta suuriin rakennuskoneisiin ja työmaatiloista nostureihin.

Ramirent on yksi Ruotsin suurimmista konevuokrausalan yrityksistä palvellen asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, julkista sektoria ja kotitalouksia. Yrityksellä on 760 työntekijää 74 toimipisteessä koko maassa.

Vantaalla 30.9.2014

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIEDOT:
Magnus Rosén, toimitusjohtaja, Ramirent Oyj, puh 020 750 2859
Erik Alteryd, EVP, Ramirent Ruotsi, puh +46 8 621 29 24

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on enemmän kuin koneita. Olemme johtava konevuokrauskonserni, joka yhdistää parhaat koneet, palvelun ja osaamisen vuokrausratkaisuiksi jotka yksinkertaistavat liiketoimintaa. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, palvelusektoria, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2013 konsernin liikevaihto oli 647 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 650 työntekijää 301 toimipaikassa 10 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.